На студено 1000 не са ли малко? При мен са 1300 някъде
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пали от третото завъртане?
Collapse
X
-
Хм... Много странно. С грешния датчик (показваше 6-7 градуса по-малко) палеше на 1500-1700 оборота. Сега 1200-1300. И на Боби на брат му е така. Нека и другите да кажат, ама има нещо тука.
Comment
-
Първоначално публикувано от Nasko Покажи съобщениенаправих си експеримент, въртя около 30-40 секунди и запали
Comment
-
Мойта бензинова помпа работеше на 10волта, сега я оправих с допълнително реле и работи на 14.5волта.Има разлика.Трудно ми палеше като си бях разбутал моторчето за празен ход.Интересното е че си бях направил регулировка да пали на четвърт, имам предвид като чукнех и палеше.Но това не сработваше в студено време и въртях като луд.Сега си върнах предишната настройка.Ако някой се чуди какво толкова съм настройвал, на стъпковото моторче има един ограничителен винт, та него въртях.
За да ти пали трудно провери си това моторче дали работи правилно, провери си датчика за температура на двигателя(този със синята букса),дебитомера(може да е гърмял или износен) в него също има датчик за температура,провери и него, провери си датчика за положението на дроселовата клапа,свещите и кабелите, и дали работят и двете бобини.Измери си компресията, смени си горивния филтър, измери си налягането на бензина, провери ако имаш ламбда-сондата.Върви на диагностика най-добре.Пък и нали "компютъра ти се бъгва" а ти се чудиш защо пали от 3-тя път.
Варианта да не ти достига гориво в началото също възможен донякъде, но бензиновата помпа сработва още като дадеш на контакт.Ако искаш пробвай да дадеш на контакт иизчакваш 2-3сек и тогава въртиш.Моят горивен филтър беше задръстен.И по едно време едната ми група свещи неработеше заради презакан палец, а аз си карам и неподозирам.Last edited by alfaracer; d.m.y г., 00:47.Alfa164 T.S 148++ HP
Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfaracer Покажи съобщениеИ по едно време едната ми група свещи неработеше заради презакан палец, а аз си карам и неподозирам.Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от Nasko Покажи съобщениекато заработи си е перфектна! 1000 об или колкото и задам чрез подаване на гаста
Другото е, че направихме прецизна настройка на газовото в движение, щото моята е с ЦФ3 двг и еку-то събира някакво инфо за горивото, за да се самонастрои максимално добре. Т.е. ако на газ ти работи доста по-различно от на бенз (кофти смес или неправилно изгаряне, детонации), еку-то се настройва за газта за да подобри работата на двг, обаче сутрин му тръгва бенз и се шашка. Правиш рестарт 1-2 пъти и си тръгва без проблем. Тва последното ми обяснява Бобо и други хора, дето са в час, но не претендирам, че съм ги разбрал съвсем правилно.
Покарай я само на бенз няколко дни и виж дали пак ще пали трудно. Поне ще знаеш къде да търсиш проблема.
Comment
-
75twinspark
.........................Last edited by 75TwinSpark; d.m.y г., 20:23.75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v
Comment
Comment